mspnyheter

Alla inlägg under mars 2011

Av Senda msp - 31 mars 2011 19:21

Idag när jag spelade msp så märkete jag den dära dumma''forumet'' så här stod det:

                             

                          kissy och pumpalisa:

        Hej jag heter pumpaalisa och jag  är den riktiga pumpalisa ledsen att min

         min gubbe e raderad men jag kan inte göra nått så hjälp mig till lvl 20

         ge järna aoutografer /kram pumpaalisa


Alltså jag vet inte vad jag ska tro längre kan ni säga vem den riktiga e snälla /senda   

Av Senda msp - 31 mars 2011 19:19

Om ni undrar ifall jag e ladygaaga så e jag inte det jag e senda 

    

Av Senda msp - 23 mars 2011 21:30

Det märks att många börjar märka att alla forum i msp bara blir mer och bara handla om mode!!!Så jag tycker att istället för ''Moviestarplanet''så ska jag döpa den till ''Mdestarplanet''.Den nya temat tycker jag är bra hoppas nästa temat blir mode temat.....!?!  I hate ''MODESTARPLANET''....!!!!!????!!!!!



I love moviestarplanet   /Senda

Av Senda msp - 21 mars 2011 17:28

Idag på moviestar planet så skaffade jag mig en kill gubbe som heter kalle1122 fast jag har senda som min riktiga gubbe mina vänner i msp/moviestarplanet nycker det är korkat att ha en kill gubbe men de har ju också det eller vissa.

  jag blir snurrig av allt tjafsande på moviestarplanet så jag vill jätte järna att ni går in på kissyfnissy.blogg.se eller något mer.Jag har tagit många bilder från andra blogg.....!?!? bra vahh?

Av Senda msp - 5 mars 2011 13:21

Idag när jag spelade msp(moviestarplanet)så märkte jag att jag (inte)har nå nyheter som man vill veta så jag tänkte att puffa upp det med lite fina bilder  så jag kommer börja att använda bilder från andra blogg och liksom sätta ihop det i ett blogg (i mitt mspblogg).Så jag nänkte skriva lite mer sen hej då.



                      /senda

Av Senda msp - 4 mars 2011 21:28

Kan ni kommentera om låtar ni tycker om eller vänta lite.............kan ni säga till ifall ni har blogg

Av Senda msp - 4 mars 2011 21:11

Idag hjälpte jag en kompis skaffa en blogg men... det gick fel för vi råkade skriva fel e-postadress så den medelandet från bloggen blev kickad till en okänd person   Han\hon får bara inte svara eller göra nått dumt  så jag ska gå och lägga mig en vän sover över   ;) ses\senda

Av Senda msp - 4 mars 2011 21:07

Idag när jag spelade msp så blev jag ovän med någon hon hette......Jag vill inte berätta vem.men hoppas jag hittar en bild på henne.....det här är inte hon  

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards